Makse- ja tarnetingimused
1. Makseviisid
Roundy.ee veebipoes saab tasuda turvaliselt läbi Montonio makselahenduse, mis võimaldab makseid järgmiste kanalite kaudu:
- Eesti suuremate pankade pangalingid (Swedbank, SEB, LHV, Coop Pank, Luminor, Citadele jpt)
- Kaardimaksed (Visa, Mastercard)
- Montonio järelmaks või osamaksetega tasumine (kui valik on ostukorvis saadaval)
Kõik maksed toimuvad krüpteeritud ühenduse kaudu ning kaupmehel puudub juurdepääs kliendi pangandusandmetele.
Makse loetakse sooritatuks hetkel, mil summa on laekunud Roundy.ee arvelduskontole. Peale makse kinnitamist saadetakse kliendile e-kiri tellimuse kinnitusega.
2. Tarnetingimused
2.1 Tarneviisid
Roundy.ee saadab tellimusi Eesti piires järgmistel viisidel:
- Pakiautomaadid (Omniva, Itella SmartPOST, DPD)
- Kullerteenus (kui see on ostu vormistamisel saadaval)
Väljaspool Eestit tarnitakse kaupu kokkuleppel kliendiga.
2.2 Tarneaeg
- Laos olevate toodete tarneaeg on tavaliselt 1–3 tööpäeva pärast makse laekumist.
- Kui toode ei ole kohe saadaval, teavitatakse klienti e-posti teel ning lepitakse kokku uus tarneaeg või tagastatakse raha.
2.3 Tarnetasu
Tarne hind kuvatakse ostukorvis enne tellimuse kinnitamist.
3. Kauba kättesaamine ja kontroll
Kaupade kättesaamisel tuleb ostjal kontrollida pakendi seisukorda. Kui pakk on kahjustatud, tuleb sellest teha märge kullerile või pakiautomaadi teenusepakkujale ning teavitada sellest Roundy.ee kliendituge aadressil info@roundy.ee. Kirjadele vastatakse esimesel võimalusel 1-3 tööpäeva jooksul.
4. Tellimuse tühistamine ja tagastamine
Klientidel on õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, saates see e-posti aadressile (info@roundy.ee) hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
5. Kontakt
Tomson Roundnet OÜ
Registrikood: 17110649
E-post: info@roundy.ee
Veebileht: www.roundy.ee